ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» با نوارهای کاغذ رنگارنگ چگونه پرندگان زیبا درست کنیم ؟

با نوارهای کاغذ رنگارنگ چگونه پرندگان زیبا درست کنیم ؟

نوارهای متعدد کاغذ رنگارنگ انرژی پرندگان در حرکت را نشان می دهد

 وقتی به پرندگان فکر می کنیم، معمولاً آنها را در میانه پرواز یا در حال حرکت تصور می کنیم. هنرمند لیزا لوید موفق می شود همان حس انرژی موجودات بالدار را در زندگی واقعی در هنر کاغذی مسحور کننده خود به تصویر بکشد. او نوارهای متعددی از کاغذ رنگی را در منحنی‌های بلند می‌برد تا تصاویری پویا از پرندگانی که در آسمان می‌چرخند ایجاد کند.


پیش از این، مجسمه های کاغذی لوید، گونه های مختلف پرندگان را در حالت استراحت، یا در موقعیت های ایستا به تصویر می کشیدند تا الگوهای منحصر به فرد و آناتومی آنها را برجسته کند. او در جدیدترین آثارش می‌خواست از هنر خود برای به تصویر کشیدن چیزی متفاوت استفاده کند. لوید به My Modern Met توضیح می‌دهد: «هدف من ایجاد پرندگان انتزاعی با استفاده از منحنی‌ها برای ایجاد حرکت با مواد کاغذی مختلف، مانند رنگ‌های گرافیکی شفاف، فلزی و تخت بود. سعی کردم احساسم را در حرکت بیان کنم - انرژی ناامیدی، خشم و ترس. همه آنها پاسخی مستقیم به رویدادهای زندگی، چه شخصی و چه در خارج از جهان هستند.

قطعه او Heron دارای یک پرنده منقار بلند است که به شکل دایره حلقه شده است، پرهای نوار کاغذی آن برای ایجاد یک جلوه حاشیه ای پخش شده است. بدن انتزاعی آن با انرژی پر در می آمیزد، گویی که حواصیل با سرعتی فوق العاده سریع در هوا می چرخد. به طور مشابه، مجسمه‌های او آبل و آیین ، بال‌ها و دم‌های بلندی دارند که به‌طور چشمگیری در اطراف بدن پرندگان منحنی می‌شوند. من متوجه شدم که بسیاری از تصاویری که [پرنده‌هایی که با یکدیگر تهاجمی می‌شوند] نگاه می‌کردم، در واقع جفت‌گیری پرندگان یا جنگیدن برای منطقه‌ای برای جفت‌گیری بود. من مجذوب این شدم که آنها در طبیعت چقدر شبیه هستند: پرخاشگری و جنگ، شور و درد. من فکر می‌کنم آیین‌های جفت‌گیری چندان متفاوت نیست.» او ادامه می‌دهد.

یکی دیگر از مجسمه های جدید لوید، پانگولین ، تنها یک پرنده را به تصویر نمی کشد، بلکه ترکیبی از حیوانات مختلف را به تصویر می کشد. لوید می گوید: «این یک اثر هنری دیواری بزرگ درباره حیوانات در حال انقراض با استفاده از جزئیات انتزاعی است. فلس‌های آبی یک پانگولین ، خز اورانگوتان، لاک پشت چرمی و طوطی است. من می‌خواستم از «توفیق طبیعت» و دنیای زنده عکس بگیرم.»

کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام مطلب مرتبط کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام

یک هنرمند به نام لیزا لوید گونه‌های شگفت‌انگیز پرندگان را در هنر کاغذی شگفت‌انگیز به نام خود ثبت می‌کند.

حواصیل

نوارهای متعددی از کاغذهای رنگارنگ را برای ایجاد جلوه خارق العاده برش دهید.

پانگولین

هابیل

آیین

اوکراین


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده